EBF5: Evil Gifs

The animations for the evil human players are done, only got NoLegs left to do!
Crunched through a lot of work this week. The weekend will be nice.

spiders fireballs

25 thoughts on “EBF5: Evil Gifs

  1. Devin de Vries

    I see you took the time to fix Annas’ eyes and Natalies’ color sceme. Nice work, looking great :yay:

    Also, I’m curious. What does that new item do Anna is throwing there?

  2. Ariel

    So natz is using Godcat’s thunderball style skill? Also, does this mean your’e bringing back the sol spear? Always liked the look of it…

  3. Nikola Jaric

    Stop hurrying him up 😡 😡 😡 !!!! A game needs time to be good!!!

    Also, I have a question for you, Kupo.
    Will the cutscenes be like in EBF3 or like in EBF4?? ❓ ❓

    1. Toxella

      I hope it’s like EBF 3. I loved being able to wear different stuff and have it show up in the cutscene! Really cool.

  4. REZA

    BRO PLS HURRY UP REALES THE GAME IM CRYING DYING TO KNOW THE STORY T_T,I REALLY WANT TO PLPAY,PLSPLSPLS HURRY UP BRO,I CAN’T WAIT ANYLONGER ❗ ❗ ❗

  5. galasta666

    Some people find that Anna is a devil in his evil versions. Personally, I would point out that it is a succubus. but good at the same time may I say of bullshit! :meh:

  6. Flix

    Hey Matt

    First of all, since I never commented on anything you’ve done before, I’d like to say that I love your work. Now about evil Anna:
    I think that the pentagram that appears while she cast her evil buff spell should be pointing down, not up, since the pentagram is a positive symbol when pointing up, and only a negative or satanic symbol when pointing down.

    Thank you for taking the time reading this. :smirk:

    1. 246vipfreezeray

      maybe you could just change the color and shape of the wings make it look more evil

    2. Phil

      Who’s to say that that’s holy?
      In Bullet heaven 2, Natz could do a similar thing, but they were called fireballs.
      Then again, these are white while in BH2, they clearly had a red aura…
      …I dunno :wut:

      1. master

        lol i see what you did therehttp://kupogames.com/wp-includes/images/smilies/icon_lol.gif

      2. Jacksmack

        me and rock both don’t care as well. but rock thinks that she would be greater with that black and purple robe :shades:

Comments are closed.